Avui hem introduït el nou tòpic, TRANSPORTS, amb l'ajut de la nostra auxiliar de conversa, na Stefania. Hem simulat un autobús i per poder entrar a l'aula havíem de comprar un tiquet de bus (amb un pound i en anglès).
Ens ho hem passat molt bé!
Hi! A la pàgina d'anglès ja teniu publicada la tasca per aquesta setmana. Elena
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada