Hi everybody!
A la pàgina d'anglès ja teniu publicada la tasca per aquesta setmana.
Us proposo mirar la pel·lícula de The very hungry caterpillar i després fer una fitxa en la que heu d'ordenar la història i dir quins aliments us agraden ( I like) i quins no us agraden ( I don't like).
També us he posat una extra task, per si algú vol practicar una miqueta més.
Endavant! Segur que ho fareu molt bé!
Elena
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada