Hi everyone!
A la pàgina d'anglès ja teniu publicada la tasca per aquesta setmana:
1. Healthy /Unhealthy. Mirau el vídeo sobre aliments saludables i no saludables. https://www.youtube.com/watch? v=RUOeqrc5QqU
Heu de repetir el nom de l'aliment i si és healthy (saludable) or unhealthy (no saludable).
De vegades els aliments que més ens agraden no són els més saludables...
i hem d'intentar no menjar-ne cada dia. 
2. Feis la fitxa: heu de marcar l'opció correcta per cada aliment: healthy (saludable) or unhealthy (no saludable).
https://es.liveworksheets.com/dj199658ph
*veureu que hi ha dos aliments que es repeteixen, però no passa res, els tornau a contestar i ja està.
En acabar, pitjau sobre “terminar” i després “enviar mis respuestas a mi profesora. Heu de posar el vostre nom (el de l'alumne) i el meu correu electrònic eserramari@ceipruizipablo.com ; així podré revisar com ho heu fet.
Endavant! Segur que ho fareu molt bé!
Elena

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada