Hola a tots i totes!
Aquesta setmana començam tema nou: TRANSPORTS.
A la pàgina d'anglès ja teniu publicada la tasca per aquesta setmana:
1. Escoltar i cantar les cançons
2. Fer la fitxa
*Recordau que m'heu d'enviar les respostes a eserramari@ceipruizipablo.com
Elena

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada