Hola a tots i totes!
A la pàgina d'anglès ja teniu publicada la tasca per aquesta setmana.
1. Heu d'escoltar la cançó i cantar-la tantes vegades com vulgueu.
2. Escoltar i repetir el vocabulari de Nadal (al manco dues vegades).
Esper que us agradi!
* Recordau que heu d'escriure un comentari per comunicar-me que ja ho heu fet.
Elena

Muy didáctico, así también aprende la mama😉
ResponEliminaHA ESTAT MOLT DIVERTIT, MAR VILLALONGA
ResponEliminaFinisecular, Pau Sánchez.
ResponEliminaFINISHED, Iker Sánchez.
ResponElimina