CADA DIVENDRES ALGUN FILLET O FILLETA S'ENDU LA MOTXILLA VIATGERA A CASA.
VAM FER UN SORTEIG PER SABER QUI TOCA CADA SETMANA.
A DINS, HI HA LLIBRES PER A LLEGIR AMB ELS PARES, MARES, GERMANS, AVIS, ÀVIES...
QUAN ARRIBAM A CLASSE, EXPLICAM QUÈ HEM APUNTAT AL QUADERNET: QUIN LLIBRE ENS HA AGRADAT MÉS, AMB QUI L'HEM LLEGIT...
PER ACABAR, ENS FEIM UNA FOTO AMB EL COMPANY O COMPANYA QUE S'ENDU LA MOTXILLA.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada