Hola a tots i totes!
A la pàgina d'anglès del blog ja teniu publicada la segona tasca d'anglès.
Heu de fer dues activitats:
1. Escoltar, cantar i ballar la cançó
2. Fer la fitxa: escoltar els àudios i escollir el monstre correcte en cada cas.
*Aquesta darrera tasca me l'heu d'enviar al correu eserramari@ceipruizipablo.com. Per fer-ho, heu de pitjar el botó "TERMINADO" i després l'opció "Enviar las respuestas a mi profesora". Haureu de posar el vostre nom i el meu correu electrònic. Si voleu, també podeu pitjar l'opció "comprobar mis respuestas" per veure com ho heu fet.
Si voleu, també podeu tornar a veure el conte "Doctor Monkey". Aquí us deixo l'enllaç: https://vimeo.com/57049189
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada