Hola a tots i totes!
Aquí teniu la tasca d'anglès per aquesta setmana. Heu de fer dues activitats que trobareu a la pàgina d'anglès (ENGLISH):
1. Escoltar i repetir
2. Escoltar i escollir la resposta correcta.
Aquesta darrera tasca me l'heu d'enviar al correu eserramari@ceipruizipablo.com. Per fer-ho, heu de pitjar el botó "TERMINADO" i després l'opció "Enviar las respuestas a mi profesora". Haureu de posar el vostre nom i el meu correu electrònic. Si voleu, també podeu pitjar l'opció "comprobar mis respuestas" per veure com ho heu fet.
Endavant! Segur que ho fareu molt bé!
Elena
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada