Hi everyone!
A la pàgina d'anglès ja teniu publicada la tasca per aquesta setmana.
Heu de mirar el vídeo del conte que hem explicat a classe (podeu posar un comentari a aquesta entrada o enviar-me un correu electrònic a eserramari@ceipruizipablo.com per informar-me que ja ho heu fet).
També us he posat un parell de tasques extra per si voleu fer alguna activitat més.
HAPPY EASTER!
Elena

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada