EL JOC DELS RASTRES
- BOSC D'ALFORÍ DE DALT -
DIVENDRES DIA 11 DE MARÇ, LES FILLETES I FILLETS DE 1R B, VAM FER UNA SORTIDA AL BOSC D'ALFORÍ DE DALT. N'ANTÒNIA ENS VA ACOMPANYAR I HI VAM ANAR AMB AUTOBÚS.
L'ACTIVITAT ERA SOBRE ELS ANIMALS. NO SABÍEM QUE A PARTIR DELS RASTRES DELS ANIMALS PODÍEM APRENDRE TANTES COSES.NA NÚRIA I N'EDU, ELS MONITORS, ENS HO VAN EXPLICAR MOLT BÉ.TAMBÉ ENS VAN DEIXAR EMPRAR LUPES I PRISMÀTICS.
VA SER UNA XALADA!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada