Hola a tots i totes!
Molt bon any! Esper que hàgiu disfrutat de les vacances i que torneu amb moltes ganes.
A la pàgina d'anglès hi trobareu la primera tasca de l'any.
Elena
Hi! A la pàgina d'anglès ja teniu publicada la tasca per aquesta setmana. Elena
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada