CELEBRAM TOTS SANTS
NOSALTRES TENIM LA TRADICIÓ DE CELEBRAR TOTS SANTS. HEM PENSAT UN POC I HEM RECORDAT QUE ALTRES ANYS, PER AQUESTES DATES, FEIM BUNYOLS A CASA O A L'ESCOLA, QUAN ÉS POSSIBLE, ANAM AL CEMENTIRI...
Hi! A la pàgina d'anglès ja teniu publicada la tasca per aquesta setmana. Elena
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada